CrashTest modelu F8F-1 Bearcat
Ten post dostępny jest także w języku: angielski
Normal
0
21
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”;
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}
Model F8F-1 jest w sprzedaży już od tygodnia. Pierwsze zestawy dotarły już do odbiorców. W naszej odlewni praca wre, piętro wyżej zestawy są właśnie pakowane do wysyłek. Korzystając z okazji pokazujemy dziś zdjęcia modelu sklejonego przez Marcina do testów.
Model przedstawia części żywiczne sklejone i pomalowane podkładem. Na zdjęciach brak kabinki vacu i części fototrawionych.
Dobrze widać rzeźbę powierzchni, detale wnętrza skrzydła i luków podwozia.
The new Bearcat model shows a thorough understanding of the engineering of the real aircraft and a finesse of touch that is both subtle and restrained – panel lines look like panel lines and not a map of the metro system. The innovative method for construction shows a genuine understanding of how best to approach a modular design, Whilst the model does not skimp in any areas, the casting design is such that it provides a robust structure whilst giving a stunning level of detail. The depth of detail has to be seen to be believed, with no corners cut in providing virtually everything that can reasonably be expected at this scale. Let’s hope and Attack Squadron to carry on with more „Beercan” versions. If they can maintain this consistency, then I don’t see why they can’t fill those gaps in early post-war naval aircraft that others might not be able to fill. Very, very encouraging.
Thank you Jon for buying our kit and for sharing your thoughts. There will be more Bearcat versions released for sure.